torstai 27. syyskuuta 2012

Maailma on niinkun peili niin se heijastaa

Takasin sun oma asenteesi aina vastaa
Niinkun huutaa, niin se metsä vastaa
Hyvä hyvää ja paha pahaa vastaan

Siitä on todella, siis todella kauan kun oon viimeksi kirjoittanut. Jotenkin se on vaan jäänyt, jotenkin vaan on tuntunut ettei ole oikein mistä kirjoittaa. Tänä aikana bloggerikin on muuttunut ihan omituiseksi, meni hetki ennen kuin tajusin miten tänne kirjoitetaan :D Öhm..

Mitäköhän mulle oikein kuuluisi tällä hetkellä... Ihan hyvää, kait. Sain vihdoin suoritettua melkein puoli vuotta rästissä olleen työharjoittelun loppuun (hurraa!) ja pääsen todella panostamaan koulunkäyntiin. Oppariakin pitäisi saada kirjoitettua, mutta joo, koulussa olen jopa saanu jotain aikaiseiseksi mutta kotona... riittääkö jos sanon että office wordikin on vielä asentamatta?

Oon myös reipastunut näin urheilemisen saralla. Lenkkeilyintoa en ole vieläkään saanut takaisin, mutta kuntosalilla käymiseen olen ihan koukussa. Ja tosiaan aloitin myös kuntonyrkkeilyn - ensimmäinen tunti oli tiistaina, lauantaina pystyi taas kävelemään. Vielä hieman kunnossa parantamista? Mutta enpähän ole enää pelkkää luuta ja nahkaa, mitä silloin hoitojen loputtua ja se on hyvä se. Mulla on jopa hieman lihastakin!

Oon viihtynyt paljon nyt myös kamera kädessä. Itseasiassa en lähde mihinkään enää ilman kameraa. Voisin jotain kuvia pistää tämän postauksen loppuunn, ihan että jaksaisitte jopa lukea koko lätinän :---)

Kommentoikaa jotain - kysykää, kertokaa, arvostelkaa ja niin eespäin poispäin. En keksi yhtään mistä aina kirjoittelisin, joten olisi kiva jos joku antaisi jotain aiheentynkää :)













Miks musta tuntuu että oon aika pitkälti eläinvalokuvaaja... Mutta nyt nukkuun, niin jaksaa huomenna vielä käydä mutkan koulun penkkejä kuluttamassa. Sitten viikonloppu! Öitä ♥

1 kommentti:

Unknown kirjoitti...

Moi :) Eli olen 47-vuotias 4 lapsen äiti Imatralta ja sairastanut kanssa Ewingin sarkooman. Minulla kasvainta oli 7-8-9 nikamassa ja selkäydintä painamassa ja olipa kerinnyt jo keuhko-onteloonkin. Sain ensin kuukauden sädehoidot, kun diagnosoitiin lymfoomaksi, mutta sitten tulikin tieto, että on Ewingin sarkooma. Olisin halunnut sinulta tiedustella, että miten sinulla päädyttiin kantasoluhoitoon? Minä olen seurannassa ollut nyt puoli vuotta hoitojen jälkeen. Onko sinulla ollut syövän hoitojen jälkeen mitään sivuoireita? Voisitko kirjoittaa minulle sähköpostiini sari.perala@pp1.inet.fi