keskiviikko 17. elokuuta 2011

Lepää rauhassa rakas Anne ♥

Ei tälläst tapahtumaa vois kenellekkään haluta,
mut ei sille voi mitään, se vaan täytyy tajuta
Elämä antaa ja elämä ottaa,
vaik kuinka haluisit, et pysty siihen vaikuttaan

Mun piti tulla syyslomalla sinne Helsinkiin katsoon miten voit. Mutta asiat ei vaan mene aina niinkuin haluaisi niiden menevän. Olit mun tukena alusta asti, vaikka et aina itsekkään ollut kovin hyvässä kunnossa niin kävit aina mua katsomassa. Osasit aina pelastaa huononkin päivän vai olemalla siinä. Se oli mulle tärkeää.

Muistan kuinka mulla oli sellainen nalle osastolla kaverina. Annettiin se Vilpulle ja muistan kuinka paljon Vilppu tykkäs siitä. Monesti kerroit kuinka nalle olisi ihan välttämättä pitänyt saada päiväkotiin ja muualle mukaan. Ja mää hymyilin.

Olit mun tuki ja turva, sulle pystyi aina puhumaan mistä tahansa.
Olit mulle tärkeä.

Muistellaan hetkii hyvii, ne antaa voimaa
Kyyneleitä valuttaa, se pahaan oloon vaan auttaa
Elämä päättyy jokaisel mut joillain liian aikaisin,
paljon elettävänä mut sut vietiin jo taivaisiin
Monta ihmistä jää tänne maan päälle kaipaamaan,
sä katselet ylhäältä enkelinä taivaassa

Kiitos kaikesta. Toivottavasti sun on nyt hyvä olla ♥ Mullon ikävä sua.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Kauniit muistot ei kuole eikä jätä yksin.Jaksamisia.

Anonyymi kirjoitti...

Hei!

Anne oli veljeni vaimo. Hän kertoi usein sinusta. Meidän elämä on ollut tunteiden vuoristorataa Annen kuoleman jälkeen, Vilpun kehityksen seuraaminen tuo lohtua.

Voimia sinulle!

Terveisin Venla

rissanen.anja@gmail.com kirjoitti...

Hei!

Tulin tänne pitkästä aikaa, kun avasin tavallisuudesta poiketen internetin Cromesta, ja siellä blogisi oli suosikeissani.

Blogiasi lukiessani totean todlla monipuolisesti lahjakkaan nuoren naisen olevan kyseessä. Sinulla on viisautta, taiteellisuutta ja monenlaista lahjakkuutta.
Siksi olisi kiva kuulla, mitä sinulle nyt kuuluu?
Jos haluat kiertoa vaikka lyhyestikin, niin kyselemässä on Annen äiti. Olitte yhtäaikaa Meilahdeessa syöpäsairaalassa. Anne kertoi sinusta minulle.

osoitteeni on rissanen.anja@gmail.com