keskiviikko 22. helmikuuta 2012

Ja tänään kaikki on täydellisesti

Näin mä elän haluun elää ja tuun elää ikuisesti

Mulla on niiiin hyvä fiilis just nyt! Tuntuu että kaikki palaset alkaa pikkuhiljaa loksahdella paikoilleen jajaja emmätierä, on vaa nii p*rkeleen hyvä fiilis! :---)

Työharjoittelu loppui tänään ja olin ekaa kertaa töissä ilman peruukkia. Vähän jotenkin hirvitti, mutta voi ah sitä vapauden tunnetta! Oli pitkästä aikaa sellainen tunne että mun ei tarvi yrittää huijata ketään. Ei ittiäni eikä ketään muutakaan.

Huomenna sitten kouluun. Tavallaan on inhottavaa että työharjoittelu loppu jo, mutta tavallaan on kiva päästä kouluun ja nähdä kavereita.

Enkä aio haaskaa yhtään päivää elämäl pelossa,
elän joka päivä niin et tunnen et oon elossa.

Tämän illan pyhitän kyllä ihan ittelleni! Ensin saunaan, kunnon kasvohoidot ja kaikki jajaja liimailla vielä kynnet kiinni ja mitähän sitä vielä keksisi :---)

Ei mulla muuta :) Voi että on onnellinen olo! Pus kaikki ♥

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Anteeksi vielä kerran. Olen tosi pahoillani.

-Rasmus

Anonyymi kirjoitti...

miksi erositte? :<