keskiviikko 1. helmikuuta 2012

Keep your money and cancel everything

Aamulla luulin että herätyskello soi ja olin muka sammuttavinani sen, meni hetki ennenkö tajusin että joku soittiki mulle ja olin vastannu siihen puheluun. Vähäaikaa siinä jumitin ja sitte tajusin mutista puhelimeen jotai "mmm". Soittaja oli OYSsista hammaslääkäristä ja totes että hammasteknikko ei ollu saanukkaa mun hampaita valmiiksi ja oli vasta aamulla vaivautunu ilmottamaan siitä sinne niille nii empä sitte saanukkaa pepsodenttihymyä :( Uus aika jonnekki tän kuun lopulle, ou jeah...............................

Lähdin sitten töihin ja kun pari tuntia olin kerennyt töissä oleen niin soitetaan taas OYSsista, tälläkertaa syöpätautien polilta. Ystävällinen naisääni kysyi joko sain uudet ajat magneettikuvaukseen ja lääkäriin ja totesi että perutaan molemmat. Just. Eikä uusia aikoja kuulemma oo vielä tiedossa, tulee sitten postissa kun tiedetään...

Pari tuntia tuon edellämainitun jälkeen tulee vielä kaverilta viesti että "spinning peruttu, ohjaaja sairaana". Ei voinut enää kun nauraa, miks tänään kaikki perutaan?


Tää viikko alkokin vähän turhan hyvin.

Ei kommentteja: